123123 متلک پرانی به قتل انجامید
به وبلاگ خودتون خوش امدید مطلب مورد نیاز خود را در نظرات به ما خبر دهید ممنون

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1289
بازدید ماه : 888
بازدید کل : 99956
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1

شلوغ پلوغ

متلک پرانی به قتل انجامید
سه شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 13:39 | | نوشته ‌شده به دست shahin | ( )

متلک پرانی به قتل انجامید

متلک پرانی به قتل انجاميد


شب جمعه گذشته زن جوانی برای خرید به فروشگاهی در بولوار طبرسی رفت در این هنگام چند جوان که کنار خیابان ایستاده بودند به «متلک گویی» پرداختند. این زن وقتی به منزل بازگشت ماجرای ایجاد مزاحمت را به همسرش گفت. همسر این زن نیز که عصبانی شده بود با برادرانش تماس گرفت. دقایقی بعد آن ها به محلی که برای زن جوان مزاحمت ایجاد شده بود رفتند و با چند جوان درگیر شدند.

در این میان فرد ۲۸ساله ای به نام «غ- ت» با ۲ ضربه چاقو که به ناحیه شکم و پشتش اصابت کرد نقش بر زمین شد و به دلیل شدت خونریزی جان سپرد. در این درگیری ۲تن دیگر نیز بر اثر اصابت ضربه چماق و چاقو مجروح شدند. این گزارش حاکی است: با فرار ضاربان از محل وقوع نزاع، شهروندان با پلیس ۱۱۰ و اورژانس تماس گرفتند. ماموران اورژانس که بلافاصله خود را به محل درگیری رسانده بودند ۲ جوان مجروح را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد منتقل کردند که آنان در بیمارستان بستری شدند. از سوی دیگر، ماموران انتظامی نیز با اطلاع از قتل جوان ۲۸ساله، موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد گزارش کردند.

به دستور مقام قضایی، گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی و گروه بررسی صحنه جرم عازم محل جنایت شدند و بدین ترتیب، یک پرونده جنایی در برابر مقام قضایی و کارآگاهان پلیس آگاهی گشوده شد. کارآگاهان که با دستورات ویژه قاضی موحدی راد عملیات دستگیری متهمان را آغاز کرده بودند موفق شدند شبانه ۲تن از متهمان این پرونده جنایی را دستگیر کنند.

بنابراین گزارش، در حالی که عملیات کارآگاهان دایره قتل پلیس آگاهی با نظارت مستقیم سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه داشت،صبح روز گذشته نیز یکی از افراد تحت تعقیب خود را به پلیس آگاهی معرفی کرد و مورد بازجویی قرار گرفت.

خبر مرتبط- ۸تن بازداشت شدند

اطلاعات دریافتی درباره این پرونده حاکی از آن است که تاکنون ۸تن از متهمان و عوامل مرتبط با این پرونده در بازداشت به سر می برند. با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی، تحقیقات کارآگاهان برای کشف زوایای پنهان این پرونده جنایی همچنان ادامه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: متلک پرانی به قتل انجامید,

آرشیو کامل نوشته های پیشین